truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Att Hålla Ut??..

Kategori:

Go kväll på er♥
Hoppas ni har det bra vart ni nu än är. Så himla skönt med lov nu, så mycket man kan hitta på medan man samtidigt bara kan va och slappa. Såhär under jul tider brukar jag alltid få ångest över godis-ätandet. Så för ungefär några dagar sen, rättare sagt i helgen bestämmde jag mej tvärtt att jag skulle sluta fika och äta gott på vardagarna och bara under lördagen. Visst låter det bra?
Men det är ärligt talat helt idiotiskt!!! Jag vill ju också ta skumtomtar när Mamma sitter och myser framför tvn, och äta lite av knäcken som finns kvar. Men NEJ,NEJ,NEJ!! Nu ska jag hålla detta.
Vad tror ni när veckan är slut har jag väl käkat upp allt som finns i hela huset..
Har ni något tips på vad man kan tänka på såhär under jultider, eller hur gör ni?
Gonatt puss♥
Kommentera inlägget här: