truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Sista inlägget 2010

Kategori:

Go kväll på mina Sötnosar♥
Såhär sista dagen på året brukar alla skriva en typ av sammanfattning av året. Detta hade jag också tänkt mej, men allt blir ju inte alltid som man tänkt sig och själv är jag ju inte som alla andra.
Men som sagt va sammanfattning.. Jag är hos Papps nu så jag har heller inga bilder men mitt år har varit toppen!!! Har lärt känna många nya människor, spenderat oerhört mycket pengar och haft underbara dagar med mina bästa vänner. Mycket som varit jobbigt i början har blivit bra i slutet, ja jag är helt enkelt SKIT NÖJD med detta år. Synd att det kännts som det gått så fort, men nästa år ska väl också ta sig hoppas jag.
Hoppas ni alla har en jätte bra nyår och att ni får ett underbart gott nytt år!
..Du är en underbar ängel på jorden. Jag älskar dej min syster♥
Puss och sköt om er♥
Kommentera inlägget här: