truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

1:a Advent

Kategori:

Godmorgon♥
Här utanför mitt fönster viner snön som vi fått, den mesta, inatt. Jag tycker faktiskt att vintern är den mysigaste årstiden. Om det är den bästa kan jag inte svara helt säkert på..
Men idag som sagt är det ju första advent, julen börjar närma sig!
Idag är det julskylltning i stan , så mammsen, kristian och jag ska åka in och strosa runt. Vi ska möta upp mormor och tore och sätta oss någonstans med en mysig fika.
Lite senare blir det stor bak och när det är klart ska vi mysa med glögg och ny-baket framför finalen av "ensam mamma söker"
Vad hittar ni på en dag som första avdvent?

KOMMENTARER:

  • Isabella (tinkerbella.blogg.se) säger:
    2010-12-01 | 23:28:03
    Bloggadress: http://tinkerbella.blogg.se/

    SVAR: Tack Ebba! Så skönt nu när provet är avklarat :) hoppas allt är bra med dig kram

Kommentera inlägget här: