truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Sista Februari Tvåtusen Elva

Kategori:

God förmiddag på er mina söta!
Imorse tog jag och Mormor en ordentlig sovmorgon till en halv elva, mycket skönt att vakna helt utvilad. Uppskattar verkligen lov.
Nu har vi precis gått ifrån frukost bordet och håller på att fixa iordning oss för att dra ner till frissan. Min tur att klippa mig idag och jag vill verkligen inte att mitt hår ska försvinna! De säger bara att de ska ta topparna men sen när man går därifrån tycker man det blivit så kort för det varit så slitet..
Har ni något tips på vad man kan göra för att inte slita så mycket på håret, hur ofta klipper ni er?
Nej nu ska jag inte hålla på att gnälla om detta, det är ju till och med jag som beställt tiden.
Nu måste jag kila så kanske ni kan få se resultat på håret sen om jag får till någon bra bild.
Puss

KOMMENTARER:

  • Joachimamy säger:
    2011-11-14 | 07:41:22
    Bloggadress: http://joachimamy.blogll.com

    The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera inlägget här: