truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Filmer från igår

Kategori:

Hej mina söta vänner♥
Hos Clara igår blev det bara slappt, vi såg på film och bara tog det lugnt med gott godis. Det var bara två veckor sedan jag åt men att få smaka på lite godis, ja det var en himmels känsla! Så jävla gott, skulle aldrig klara mej utan det!!
Denna film var jätte sorglig! Satt och små grinade hela tin.. Men den var ändå så en jätte bra film som jag tycker ni borde se. Vid vissa tillfällen blev den lite konstig och det var svårt att förstå saker som hände, mer vill jag inte säga för er som vill se den.
Men betyget blir nog en 3:a, om inte 4:a till och med :)
Den här filmen började vi med att se. En jätte mysig och romantiskt film, fast med mycket problem. Ibland kunde det hända lite konstiga saker som gjorde att en käleksscen nästan förstördes, svårt att förklara.. Men den var också bra och självklart slutade den ju lycklig.
Precis sådana filmer jag gillar ;)
Betyget på denna blir nog också en klar 4:a
Kommentera inlägget här: