truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

240711

Kategori: Min vardag

Så kom då ett inlägg om dagen också. Såg nu när jag tittade på min klocka att det står den 23, men visst är det väl den 24?
Eller ja, detta har jag ju kollat upp nu så det är bara att fixa till klockan på ett eller annat sätt.
Natten blev lång.. Var helt slut när jag vaknade imorse. Detta måste det bli ändring på för dagarna går lixom inte ihop, visst ibland så men inte varje dag.
Så idag har jag hunnit med en brunch(stavning?), en sväng till stan för att köpa lite livsviktiga saker, följt av en timme på KMTI, grundrengörning, packat inför semster tripen. Sen har det inte blivit så mycket mer, men det har varit tillräckligt för mej!
Kvällen ska väl inte bli så mycket lägre..
Men just ja, måste ju berätta lite om var jag ska och ska göra. Jag vet inte så mycket mer än att vi ska åka vid 07.00 imorgon bitti till Ullared där det väntas shopping och sovning på camping, mer vet jag faktiskt inte. En spontan resa som troligtvis bär till västkusten.
Har inte gjort några tidsinställda utan vi hörs när jag kommer tillbaka senare i veckan så får ni håll koll.
Hoppas ni får en lika bra vecka som mej!

KOMMENTARER:

  • Moa lillgren säger:
    2011-07-25 | 09:49:38
    Bloggadress: http://moalillgren.blogg.se/

    Jag hittade dom på typ onepiece.no tror jag, deras norska sida iaf, dom kommer ju från Norge ursprungligen :-)

  • MADDES säger:
    2011-07-25 | 20:38:13
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

    Vore kul att höra vad du tycker om min nya header :)

Kommentera inlägget här: