truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Shopping dag med Papps

Kategori:

Idag var det en shopping dag med Papps och hela familjen. En jätte mysig dag och något rikare på kläder.

Vi tog både Stan och Bergvik, vilken rea det är! Allt detta på bilden ovan fick jag under 400 kr, det gillar vi ju.

När vi kom hem vid sex tiden gjorde vi lite pasta-sallad och efter någon timme gick hela familjen ut och sprang, så nu har vi nästan precis kommit hem och vi har ävven hunnit med ett dopp i poolen följt av en dusch för mej. Kvällen blir nog lugn och bara bra, vi får se om jag skriver något mer annars hörs vi imorgon då jag ska fixa lite pengar genom mitt sommarjobb hemma hos Mamms.

KOMMENTARER:

  • felicia säger:
    2011-06-26 | 20:47:00
    Bloggadress: http://feliciajaking.blogg.se/

    sv: ja , har du sol också?

    jag tycker elsas bok är mycket bra! har du läst den? kram

Kommentera inlägget här: