truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Tankarna På Dej & Musik I Mina Öron

Kategori:

PH - We♥It

Idag ställde jag klockan på halv åtta för att knalla upp och åka på en rund tur i en del av Sverige med Mamms. Vi på började den och åkte lite här och var kommer inte riktigt ihåg vad allt hette men det var jätte mysigt att sitta och små prata med Mormor i baksätet när vi kom till platser där hon hade minnen i från, Tore mormors särbo var också med. Kom hem runt sex och efter det har jag inte gjort så mycket.. Ska ta mej något gott i magen och sen vänta på att Elin ska ringa för att bestämma morgon dagen, blir den som vi planerat kommer uppdateringen vara låg men blir det ändring och jag är hemma ska jag nog fixa något till er.

Det blir i alla fall att vattna mormors blommor, stan och sedan stallet för brandövning för min del.

Men ha det så bra så skriver jag snart

Kommentera inlägget här: