truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Små fjantig kärlek som inte är på riktigt men ..

Kategori: Min vardag

"Men det jag ville påpeka var väl mer att killar till en början kan verka ganska så utåtriktade då tjejen ska vara smal, stora bröst, ja det är väl de viktigaste för en snygg brud. Visst vi tjejer är väl också rätt utåtriktade och vill ha en riktig snygging till kille.. Kanske är vi bara lika kom jag och tänka på nu?

Men en tjej kan nog falla mer för en killes ord, tanken på han kan få en förälskad. I den situationen är jag nu i alla fall.

Jag började prata med en kille genom att mitt nummer spreds ut utav en jävla avundsjuk tjej (tror jag, varför annars görs något sånt), men jag är glad för det och kan tacka henne som läget är nu. Vi pratade nästan varje dag och när sommarlovet tog sin start hade vi väl pratat i några veckor och jag hade i mina drömmar hoppats på att sommaren skulle bli den bästa på länge, han ville träffa mej. Så blev det inte men vi slutade inte prata.. För ens till de sista veckorna då han varit väldigt mycket med en annan tjej, eftersom vi inte träffats var det ju inte konstigt att vi båda tröttnade. Men jag var kär i killen och ville inte ge upp, kan ni fatta att jag fallit för någon jag inte ens träffat? Vi hade många storgräl och min kärlek blev mer på riktigt, jag klarade inte detta mer och när det fanns en tjej på hans hemort ville jag bara vara rättvis mot mej själv och släppa han. Jag har nog aldrig varit så ledsen, som att göra slut.

Precis när jag börjat leva med att jag måste glömma han så skickade han vänförfrågan på fb, jag konfronterade honom och nu faller jag mer än någonsin men har fortfarande inte träffat killen. Mina vänner var dom som stöttade mej och nu är dom rädda för att behöva göra det igen. Tänk om det inte är på riktigt för han, tänk om han inte blir min prins. Jag gillar dej mer än någon annan kille och vill bara att det ska flyta på. Att jag ska få leva i drömmarnas land där jag redan har dej, där du alltid är vid min sida dag som natt och natt som dag, där jag får min puss i nacken som blir till en kyss.

Jag faller och jag faller för fort. Jag är en drömmare och det är du som får  mej att drömma. Älskade du" 


Nu har jag åker igen knaprat ner något på devote, fattar inte att jag har lite lättare att få ner mina tankar på den sidan faktiskt.. Vet inte hur bra detta är men, shoot!

Hoppas inte killen bakom detta tycker jag är en fjant bara som skrivit något sådant, men då får han väl tycka det då och slutar det så så var jag väl inget för han. Jag har ju rätt att skriva av mej och så är det nu, men skulle det bli för komplicerat så ryker inlägget. Och nej, jag älskar han inte för det kan jag inte göra! Men jag diggar motagaren av mina sms


Kommentera inlägget här: