truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

BIK BOK/BY/WHITNEY PORT

Kategori: Min insperation

Jag har ju nämnt för er innan att Whitney Port ska göra en kollektion för Bik Bok i höst och nu börjar det närma sig!
När jag kom in på start sidan möttes jag av detta

Bik Bok by Whitney Port

 

See and shop the collection in stores:

Sweden 5th of October

Norway 6th of October

 

Whitney Port will be attending our flagships stores to present her collection and meet all of you:

5th of October: Bik Bok Gallerian, Hamngatan 37 Stockholm, Sweden.

6th of October: Bik Bok Karl-Johansgate 12 Oslo, Norway.

Jag är så avis på er som bor i Stockholm och kan ta sig dit. Snälla ni som har chansen, ta den!

Här är några bilder ur deras LOOKBOOK
Älskar den näst sista bilden med den hel svarta outfitten och även den blåa klänningen så den fick åka med två gånger.
Go Whitney style säger jag bara!

Kommentera inlägget här: