truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Channeling angels

Kategori: Min vardag

 
Mitt älskade hjärta. Jag har ingen tillåtelse att kalla dej mitt hjärta egentligen, men för mej är du och kommer alltid vara det. Saknaden är så stor, så stor efter dej och efter något. När du försvann från ridskolan försvann även jag, har endast satt min fot där ett fåtal gånger. Det känns så fel och konstigt utan dej där, världens största saknad. Jag har hört att du har det så himla bra, och presterar som den fina tjej jag vet du är. Du fick bort min rädsla och mina tankar. Jag kunde bli förbannad, men jag blev ändå inte så arg som jag behövde bli. Min kärlek var större. 
Jag vet inte vad som händer med mej nu men jag saknar allt så himla mycket. Jag saknar Calloway, jag saknar killen, jag saknar familjen, jag saknar dej, han och den andra. Förut var det värst på kvällen men nu är det mest hela tiden. Jag saknar för mycket så jag förstör. Jag är medveten om vad jag gör, men jag kan bara inte stoppa det. Jag behöver ett ljus i vinter mörkret som ska leda mig ut. Jag behöver dej. 
Kommentera inlägget här: