truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Ta hand om dej

Kategori: Min vardag




Har precis kommit hem från en hudvårdsklass med Mamma. Gillar kvällarna då vi har en klass där bara hon och jag får åka iväg och ha trevligt med andra kvinnor, blir även mor och dotter tid. Den tiden är värdefull 

Vill tipsa er om Microcell nagelack, är inne på andra veckan nu och det är synligt resultat. Mina naglar har en tendens till att flika sig och har länge velat göra gelé naglar. Men detta är ett billigt alternativ som ger ett resultat som håller sig. De rekomenderar 2-3 veckor och jag kommer fortsätta en vecka till. Jag vet som sagt inte hur det kommer hålla sig sen, men nu är jag super nöjd. För att skämma bort mina händer lite extra tar jag en återfuktande handcrem från Mary Kay med doften Peach

Hoppas ni har en fin kväll och fått en bra start på veckan
Kommentera inlägget här: