truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Min farfar

Kategori: Min vardag

18 maj 2016 fick himlen en vacker ängel, min farfar. 
 
Oförståerligt. När ska man förstå och inse att du lämnat oss. 
Du var en fantastisk människa och det finns bara gott att säga om dig, så mycket du lärt mig och så mycket som du funnits där under hela min uppväxt. Jag hann att fylla 20 år och du kunde vara med och fira mig, jag hoppas att du var stolt när du såg mig och att du fortsätter vara stolt när du följer min resa genom livet. Du kommer alltid finnas med mig. Så mycket minnen vi skapat och så mycket gott jag tar med mig. 
Du ville alltid allas bästa och vilken kämpe. Framför allt på slutet, du hade en glad min ända in till slutet. 
Tårarna rinner ner för min kind.. 
Igår hade vi en fin begravning
Finns så mycket gott och bra jag skulle kunna skriva om dig. Men avslutar nu med att du förevigt är världens bästa farfar och att himlen mottagit världens vackraste ängel. Min farfar 
Kommentera inlägget här: