truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Middag för Emilia

Kategori: Min vardag

 
Det var vi tjejer som blev bjudna till Emilia på födelsedagmiddag. Årtonårsdagen närmar sig och vi fick fira henne lite i förväg. Alla var så himla fina och det var så mysigt och en massa tjej-snack 
 
 
Underbara Emilia, stort grattis även om det är i förväg ♥
 
 
Det bjöds på jätte god mat.
 
Nathalie, jag och Fanny under kvällen. 
 
Lotta och Amanda 
 
 
Emelie fick vi tyvärr inte på bild men hon stod för en helt underbart fantastiskt god efterrätt som bestod av kladdkaka med ljustryffel "täcke" eller vad man nu ska kalla det, så himla god. 
 
Som sagt en jätte mysig kväll, är inte bästa fotografen så emilia stod själv för bilderna som jag fick låna  
 
 
Nu är det melodifestivalen som gäller, svensk som jag är. Hoppas ni alla har en bra helg 
 
Kommentera inlägget här: