truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

You know youre amazing just the way you are, you are the best

Kategori: Min vardag

Vet att jag varit super bad på att blogga och vet inte varför..

Sitter ialla fall färdig, taggad och snygg i stugan i Branäs. Blev inte så mycket skidåkning idag utan vi statsade mest på att tagga inför kvällen. När alla börjar bli klara, då vi är 12 på en toa så duschen har gått varm nästan hela eftermiddagen, blir det lite för fest med till-tugg och quiz.
Vid åtta ska vi befinna oss i resturangen där det blir supé och sen får vi se vart kvällen bär. Blir nog inte så mycket mer ifrån mej ikväll, men jag hoppas alla mina läsare får det super!

Har varit i Branäs sedan torsdag och det har blivit endel kort så om jag får för min älskade super underbara bästavän Ea så ska jag låna lite kort där. Men vill ni kolla redan nu så kan ni kolla in hennes blogg -->

Puss på er och vi ses 2012



btw så börjar det smälla här utanför fönstert så nu är jag taggad!!

Kommentera inlägget här: