truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Describe?..

Kategori:

Ja ni, hur ska man beskriva denna känlsa?..
Jag är otroligt trött medans jag är pigg? Jag har fixat med saker hela dan, saker som inte behövde göras idag egentligen men det är ju så när man har läxor som man vet måste göras att man hittar en massa saker som känns jätte nödvändiga i sådana lägen, har ni varit med om samma sak??..
Jag låg vaken och tänkte ett tag inatt så det är många tankar som även for runt där nu.
Usch vilka jobbiga problem jag har. Känner att jag borde sluta skrive om dem, det är ju inte kul för er att läsa om mina negativa tankar..
Jag börjar bli lite hungrig, är nog det som spökar. Ska gå och se hur det går och om jag kan hjälpa till med något.
Ha det så bra!♥

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: