truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

290911

Kategori: Min vardag

Hej mina söta nu var det riktigt längesen men det har varit kaos i mitt huvud så inget har varit bra och ingen ork har funnits tyvärr..

Jag har jätte mycket som jag vill visa er! Ställen som jag får insperation ifrån och andra söta saker som jag funnit på. Jag har även lite köp jag har tänkt visa er så fort jag hämtat kameran hemma hos Papps.

Idag hade vi sovmorgon på non för det var lab för ena halvan av klassen, min tur nästa vecka. Så skolan idag har ändå varit ganska okej men jag känner att jag lätt får huvudväk då det blir för mycket och jag orkar verkligen ingenting.. Sitter just nu på företagsekonomi och ska göra några uppgifter, men det går inte så jätte bra.

Det är även tjejkväll här i stan ikväll så efter skolan ska jag möta upp Elin och Ea, vi ska även fixa lite inför ridskolan så Eweline kommer också. Efter vet jag inte om vi kikar mer på stan eller ifall jag tar bussen hem. Det är även studiedag imorgon så i kväll kan det ju hända vad som helst ;)

Men ni får ha det så bra och jag hoppas att det ska bli mer uppdatering nu när blogg.se äntligen fixat sin app också



Kommentera inlägget här: