truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Om du skulle tillåta mej läsa dina tankar skulle vi båda förstå

Kategori: Min vardag

Skriver så många texter, texter som bara blir till utkast för de ej kan bli publicerade. även om det bara är sanningen mina fingrar stavar kan jag skämmas för det och för att hålla värdigheten uppe behöver man ibland ha hemlisar med sig själv. 
 
Börjar väl inse att jag inte är någon bloggare, jag är en hobby bloggare som skriver när jag har behov. Har för tillfället inget behov men jag skriver för att du sa till mej och jag blir glad över att höra att du vill och faktiskt läser. Även om jag måste var ärlig att jag då kanske måste tänka lite extra på vad jag skriver. 
 
Mycket har hänt sen sist, både bra och lite sämre saker. I lördags letade jag fram en sida hos mej själv som jag inte visste jag hade, ångesten finns men inget ånger. Söndagen blev därför lugn ...  ♥ 
 
Under veckan har vi varit ute hos våra fadderföretag för första gången. Det var lära känna vecka och jag hade några mysiga dar på Tranhems gård hos min faster. Hon jobbar där som administratör så jag satt med henne. Det var lärorikt och jag känner verkligen att linjen jag går är helt rätt, skönt det och inte tvärt om. Veckan har därför rullat på. I tisdags kväll var jag och elin på twighnight, alltså premiären av sista filmen. Så spänd under hela kvällen, tyvärr blev jag lite besviken men tror det var stämningen och allt som gjorde att jag inte gillade den. Hatar folk som stör och förstör under en bio, får ta och hyra den och mysa ner i soffan själv. Jag menar filmen är ju en av de bästa som gjorts i alla fall. 
 
Igår firade vi min fina underbara vän som fyllt 17. Det bjöds på tacos, mys och var så trevligt. Grattis igen Ea ♥ 
 
Även om jag kom hem i tid tog jag mej en sovmorgon innan frukost och fix. Var dags för en dag med släkten på pappas sida, under dagen träffas vi och motionerar, sen lagar vi mat tillsammans och har en mysig kväll med middag. Kom hem lagomt till "Så mycket bättre" och efter det har tvn stått på med lördags-film. 
 
Blev endel och jag hoppas att ni alla har en bra helg 
 
Kommentera inlägget här: