truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Familjen Jones

Kategori: Min vardag

Godkväll på er mina ♥
 
Har precis sett klart på söndags-filmen Familjen Jones, har sett det tidigare och tycker den är riktigt bra! 
 
Plugget la jag helt åt sidan, har istället kollat igenom min ekonomi. Tycker det är intressant att sitta och göra det, verkligen få svart på vitt vad man har på kontot, kontanter, spar och vad man spenderat. Det sista är inte alltid så kul att se den slutliga summan på.. Borde ta och skriva ihop ett CV och se till att få mej ett litet jobb och där igenom extra inkomst, man klarar sig nätt och jämnt på studiebidraget.. 
 
Imorgon börjar jag på sundsta med tyska, inte så taggad.. Trivs på Tingvalla både för att det är skolan jag valt och bussförbindelsen är lite lättare då det är bara är en buss att passa.   
 
Kommentera inlägget här: