truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

24 September

Kategori: Min vardag



Nu är verkligen hösten här, med kyliga mornar och varma dagar. Har rensat fram höst-garderoben, äntligen! 
Ett tips är faktiskt att rensa och dela upp dina kläder för olika årstider, det är väldigt bra för mej som alltid vill ha nytt för då blir det som en "ny" garderob för hösten och så. Tips! 

Hade en kort-dag i skolan idag med endast en lektion, slutade vid elva. Tog bussen hem och väl hemma var Mormor på besök. En av mina favvis personer här i livet 
När hon gick hemåt satte jag mej med lite uppgifter, det är inte så värst mycket i skolan utan det gäller att man har koll på vad som ska göras och till när. 
Tog en oväntad lång tupplur, men väldigt behövlig. Så mycket i huvudet och omkring mej just nu så sover jätte dåligt under nätterna. Vaknar och är stressad .. 

Under kvällen nu har vi åkt och lämnat lite produkter, tagit en mysig fika hos min fina vän och hennes mamma och handlat lite mat. 
Kommentera inlägget här: