truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

27 september

Kategori: Min vardag




Godmorgon, hoppas alla vaknat på rätt sida idag när det är fredag. Svårt att inte göra det då det är första dagen på helgen! 
Blev en liten outfit bild på köpet då jag skulle vilja tipsa er med självfall som plattar håret. Jag kan bli helt idiot ibland på mitt hår då det går någon timme innan det blir lockigt igen efter att jag plattat.. Men då kom jag på att om man plattar igenom hela håret noggrant, att man delar upp håret, och efter det sprayar man lite lätt med hårspray. Det håller verkligen sig platt och gör att du inte behöver slita på håret varje dag, sen ser det inte så "tång-plattat" ut heller utan lägger sig mer narurligt. Jag använde denna gången Schwarzkopf got 2b 2 sexy. 
Kommentera inlägget här: