truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Ensamhet

Kategori: Min vardag

Tänk att det ska vara så fort man blir ensam som känslorna kommer. Du behöver inte ens bli lämnad för alltid, utan det räcker med att det bara är för en liten stund, ett ärende som ska göras eller att jobbet kallat. 
När jag blir ensam sprängs mitt huvud av tankar och funderingar, allt tar över och det är inte längre jag som bestämmer.. Kroppen tar över, men sen står jag där helt ensam och får ta mitt kast. 
Jag blir ängslig och hittar på saker som inte är sant, jag bygger upp senarion som aldrig kommer bli av. Jag överreagerar och gråter. Läskigt att det kan gå från bra till hemskt. 
Jag tror jag är en känslo-människa med för mycket känslor. Om det nu går. 
 
Ingen sammanhängande text, men den är precis som mina känslor. 
Kommentera inlägget här: