truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Cupcakes♥

Kategori:

Haloj! ",
Dagen har varit ganska normal o lugn. Skolan var bra, inte trött för en gångs skull:) Hem från skolan, gjorde lite svenska. Lite senare kom mamma hem o vi åkte till kristians jobb för att göra klart mitt kolage till bilden(bilder nedan). När vi kom hem fortsatte jag lite med svenskan sen såg jag på "made in sweden".
Nu har jag precis fixat cupcakes till mammas födelsedag:) (bilder nedan)
Imorgon är det friluftsdag, ska försöka hinna med ett inlägg innan jag åker iväg till tingvalla....
Annars en STOR grattis kram till mammsen som fyller år imorgon 5/2 ♥
Pussar!♥
Mitt kolage:)


..Jag idag:)

Mina Cupcakes:)♥

KOMMENTARER:

  • elin ♥ säger:
    2010-02-05 | 20:40:42
    Bloggadress: http://baksugen.blogg.se/

    fina dom blev gumman <33



    /elin ♥

  • Andrea ♥ säger:
    2010-02-07 | 15:04:09

    Goda dom avr gumman!♥♥ älskar dig ♥♥

Kommentera inlägget här: