truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Dagen ♥

Kategori:



Kära blogg! ♥
Äntligen frisk får man väl ta o säga då:) ....som ni kanske märkte tog jag en paus från bloggandet igår...
Dagen har varit ganska bra faktiskt. Vaknade ju i och för sig med huvudvärk, men jag tog en tablett o sov vidare o till slut ÄNTLIGEN var det borta. Lite senare på förmiddagen kom mormor o hon hjälpte mej o börja dela ut reklamen. När vi kom in efter ca en timme såg vi båda två ut som två vandrande snögubbar..hihi..xD ♥
Sen fixade jag lite våfflor till mej o när mamma kom hem åkte vi o hyrde en film. Blev sommaren med göran, riktigt bra faktiskt:)  Vi tittade på den då o myste framför tvn, sen kom kristian hem o han o jag åkte en liten sväng till bergvik. Vi kom typ vi 19.40 så jag hade 20 minuter på mej, men det blev en tröja(den jag har på bilden), och en foundation:)
Nu ska jag sova, och hoppas jag är riktigt utvilad för o åka till skolan imorgon:)  ♥
Puss o Godnatt!:) ♥
Kommentera inlägget här: