truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Vanlig måndag

Kategori:

Hejsan!
En helt vanlig skoldag väntade imorse när jag vaknade, fast innan jag gick till bussen var det totalt kaos här hemma... Vi har fått en ny tvättmaskin och då hade dom glömmt sätta fast en liten grej tillräckligt hårt så det var vatten över hela golvet, va hade inte handlat så det fanns knappt något pålägg och sist men inte minsta problemet var kläd valet. Jag sprang runt som en galning, varje gång jag tittade mej i spegeln hade jag bytt kläder, inte okej!?
Men jag hann iaf med min buss och med kläder påxd.. Skolan var en helt vanlig slapp dag.. När jag kom hem tog jag mej en risifrutti, det bästa som finns efter skolan!!!♥
Har tränat inför matteprov på torsdag och nördat tv.
Snart blir det efterlängtade Zumba!!! Det är så kul, även bra träning. Inte för jag sett resultat men det kommer väl förhoppningsvis.
Nej nu tickar klockan. Detta var min helt vanliga måndag, hoppas ni också haft det bra? :D

KOMMENTARER:

  • Amanda säger:
    2010-09-30 | 11:04:33
    Bloggadress: http://trulyamanda.blogg.se/

    svar: tack så mycket gumman, vad snäll du är :D



    jajamen, sitter ju på engelskan nu :P <3 sj?

Kommentera inlägget här: