truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

VALBORG

Kategori:

Hoppas ni alla har en lite "tradditionellare" valborg än mej, jag tycker det är så kallt så jag struntar i brasan i år. Hade heller inga att gå med, eller jag kunde inte ta mej till dom så jag bestämde mej för att vara hemma och aktiv på bloggen istället.
Men jag har inte bara varit hemma idag, har faktiskt precis kommit hem från Mormors födelsedags kalas. Hon fyller egentligen år imorgon men vi har sen några år tillbaka alltid firat henne på valborg och sedan tittat på brasan. Naej, vad har jag att säga.. Har inte gjort så mycket idag, försökte jaga solen bland molnen utan att lyckats, städade lite istället och sen fixat mej för kalas. Men det blir fler inlägg under kvällen och hoppas ni alla har det toppen!♥
Kommentera inlägget här: