truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

181211

Kategori: Min vardag

Haft en toppen dag!
Gick visserligen upp klockan 7.00 för att åka till stallet vid halv och ha privat lektion på min underbara. Hämtade även upp Elin som följde med som mentalt stöd och fotograf, var så nervös eftersom det var första gången privat. Bjöd även med mormor som lämnade stallet stolt över sitt barnbarn och även över att hon vistats i ett stall.
Lite senare åkte vi och smakade på julbordet på Ikea, inte värdens höjdare.. Efter lite julklapps shopping åkte vi vidare till små kusinerna där vi spenderade någon timme tills jag kom på att jag var tvungen hem och plugga, vilket liv man lever. Inte avis!?
Tog tag i matten och fortsatte lite men svenska uppsatsen, men det sket sig lite när jag han stressa upp mej över att jag har juridik prov på tisdag och böckerna ligger i skåpet. Har även missat de flesta lektionerna med området så det flyter verkligen för mej..

Här nedan är en bild som Elin tog idag som vi båda redigerat lite.

Kommentera inlägget här: