truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Blöta julklappar

Kategori: Min vardag

Godmorgon mina söta vänner♥

Vaknade under morgon timmarna av att granen trillade utanför mitt rum, det var katterna som busade. Tänkte först låta den ligga där men sen kom jag på att det var vatten i julgransfoten så hoppade upp och blev ännu ledsnare när den trillat över några paket som förstörts av vattnet, stod hela eftermiddagen igår och la ner mej på inslagningarna så idag är jag inte så taggad på att slå in dom igen.. Men det får helt enkelt göras.

Vad säger ni annars om julstämmingen då? Min försvann med den lilla snön som låg på Karlstads gator.

Lite senare i eftermiddag ska jag möta upp mina söta vänner i stan för en fika och julklappsbytning. Innan dess ska jag duscha och göra mej klar för en tur på stan.
Hoppas ni alla har det bra såhär dan före dan
Kommentera inlägget här: