truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Dropp and you wont reach the top

Kategori: Min vardag

Somna sent och vakna till alarm tidigt går inte sådär jätte bra ihop..
Därför känner jag att jag är lite seg så han mesta dels av tiden suttit i soffan och sett på älsklings serien, The Hills, förutom när jag sprang runt som en galning för att hitta nyckeln. Fann den inte så missade tråkigt nog min efterlängtade behandling hos make me up, fy fan vad ledsen jag är över det för jag hade verkligen sett fram emot den.

Skulle ha träffat några vänner på stan efter behandlingen men nu vet jag inte hur det blir med det.
Han även aldrig kännt mej så sugen på en pw ute i det fina vädret, men vet inte hur det ska funka..

Vi får helt enkelt se vart dagen leder så hör jag av mej senare


Kommentera inlägget här: