truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

winter wonderland

Kategori: Min vardag

 
 
    
 
     
 
Snön har lagt sig här i staden och skapat det undebara vinterlandet. Älskar vintern även om det ibland känns som sista dagen i kylan är kommen. Mysigaste årstiden och det är nu man inte vill vara ensam, hoppas ni alla där ute känner att ni är omgivna av människor som ger er värme. 
Levt/Levat i en vecka som 17 åring nu. 
Julmusiken spelas dygnet runt och tomtarna har hittat sin plats i huset. Ljus och stjärnor i fönstren glimmar klart
 
Saknar min lilla ponny plutt. Köpt en vinterjacka så jag ska kunna vistas där. 
 
Förstår inte saken med mej själv att jag ska dra på exakt allt till sista sekunden, många arbeten och förberedelser inför uppsats som gäller under helgen. På söndags morgon ska jag upp och jobba och på eftermiddagen mysa med mina kusiner, julbak med julgodis. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: