truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

181112

Kategori: Min vardag

" När man försöker utan respons måste man försöka gå vidare. Vad gör man när det är ens eget fel fast man inte gjort något, är det då så att man just gjort inget? Alltså för lite. "
 
Helgen har nått sitt slut och jag ska gå och sussa i sängen. 
 
Under dagen har jag, försökt så gott jag kan, ägnat mig åt plugg. Har en historia redovisning på tisag som kommer gå åt skogen som jag försökt fått klart. Elin kom i alla fall hit som lite mentalt stöd och lärare, tur jag har mitt hjärta. Bakade även lite för att göra det hela roligare, tycker man förtjänar det när man pluggar så hårt! 
 
Hoppas ni alla haft en bra helg! 
 
Galet vad nära jag är SHM nu, känns nästan lite konstigt att man ska höra dom live på fredag och inte på spotifty. 
 
Natti mina söta änglar ♥

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: