truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Home SHM

Kategori: Min vardag

 
 / Från gårdagens mäktiga kväll // 

Landade hemma ikväll efter en visti till huvudstaden. 
 
Vi tog ledigt från skolan under fredagen och begav oss tidigt med tåget till Stockholm, gick på stan och tog en mysig fika innan vi mötte upp Elin som redan var där. Fortsatte strosa på stan en stund innan vi började sökandet efter hotellet, underlättar verkligen med gps på iphonen. Toppen och tummen upp!! 
Gick fort och trötta landade vi på hotellet. Höjde musiken och på började fix inför kvällen. Blev taggade och vid sex tiden var det dags att ta bussen mot arean. Så mäktigt hörre ni! 
En helt galet bra kväll med super bra stämning. En av de bästa kvällarna i livet, tack tjejer för jag fick spendera den med er kunde inte blivit bättre! 
 
Blev en kortis om mina dagar men saknar verkligen min kudde. Bilder kommer och tänkte även sätta ihop ett klipp, då jag filmade endel. 
Kommentera inlägget här: