truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Let go is the new word for future

Kategori: Min vardag

 
Godmorgon
Har varit vaken i ca en timme och suttit och planerat vad som ska hinnas med under dagen, nu ska det bara göras också.. 
 
Sist jag skrev var det funderingar över dagen och det slutade med att hela familjen Jeppsson tog en tur till Malmö och shoppincentret Emporia. Det är alltså ett av skandinaviens bredaste, om jag inte fattat fel, med sina unefärliga 150 butiker och än är det inte klart. Galet, kändes som jag befann mej i himmelriket ett tag. Fick inte med mej så mycket hem då vi varit på Väla dagen innan och om några veckor ska jag till Stockholm. 
Detta var i Måndags och på Tisdags morgonen påbörjade vi våran resa hem till Karlstad. Var skönt att landa hemma på kvällskvisten och bara mysa ner sig i sängen. Underbart. 
På onsdagen umgicks vi med min moster som är här på besök från Österrike. Det blev en tur på stan och lunch med henne innan jag skulle iväg till stallet. Gick sådär med min lilla ponny, men jag älskar henne ändå ♥ 
Efter åt åkte jag och Elin med Elin hem och det blev fyrarätters, prat och skratt innan vi la huvudena på kudden. Tre tjejer i en 120 säng var lite trångt då man vanligt vis har den för sig själv, så var skönt att få kunna sträcka ut sig igår kväll. 
 
Idag har jag endel som ska hinnas med så får ta tag i det nu, får se när jag skriver igen 
Kommentera inlägget här: