truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Cyber-kram

Kategori: Min vardag

 
Godmorgon på er ♥ 
 
Sovmornar alla dagar i veckan, sena nätter, fritid att göra vad man vill, ja detta är några av de bästa sakerna med lov. Bland det sämsta är väl att man också har tid för att ta igen skolarbeten, plugga inför kommande prov och annat som har med skolan att göra. 
Satte på en film igår kväll, men somnade ifrån den så får ta och se klart på den efter detta inlägg. Det blev Burlesque, favvis!! 
En av mina fina hjärtan till vänner ska operera sig idag och jag önskar henne all lycka. Vi vet alla att det kommer bli bättre och av oss två är det nog jag som är mest nojjig, men skulle bara vilja ge dej en lycko-kram men vi får ta det över cyber-världen istället ♥
Annars har jag inte hunnit gjort så mycket.. Blåser storm och inte alls sugen på att vara ute. Men har hunnit äta frukost och just nu sitter de andra nere och försöker komma överens om dagen. Älskar att gå i affärer, inte för att handla utan det är mer ett nöje och en mysig stund faktiskt, så hörde vi att de öppnat ett nytt köpcenter i Malmö så kanske bär vägarna av dit. Vi får se vart dagen bär så hör jag av mej senare. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: