truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

En lördagsmorgon

Kategori: Min vardag

 
 
Godförmiddag mina fina ♥ 
 
Hade tänkt skriva godmorgon men tror inte det passar sig såhär närmare ett en lördagsmorgon. Köpte med med en ELLE tidning igår som jag legat och bläddrat i både före och efter frukosten medan Petra Marklunds nya album spelats på spotify, gillar de flesta låtarna och redan fått några extra favoriter. 
Har ni lyssnat på det? 
Älskar helg frukostar, hela familjen samlad och man kan sitta hur länge och prata om allt möjligt utan stress. Att bara sitta tyst och inte känna att man inte är ensam är också himla skönt. 
 
Tog tag och började rensa i lite lådor igår kväll och ska fortsätta med det, även damsugning och dammning står på schemat. Konstig det där att man känner för att göra, och också gör, så mycket annat när man måste plugga. Ska även ta tag i det någon gång under dagen. Har ekonomi- och matteprov under nästa vecka och skulle vara skönt att vara lite säker redan nu då det oftast kommer saker ivägen under veckan.. 
 
Har nästan precis lagt på ett samtal med min fina vän Elin, vi har pratat lite om höstlovet och får hoppas på ett bra sådant. Har ni några planer redan nu för lovet? Skönt kan väl alla hålla med om att det ska bli iaf! 
 
Hoppas ni får en bra lördag ♥
Kommentera inlägget här: