truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

En person av miljoner i världen

Kategori: Min vardag

 
 
Har precis tvättat av mej sminket. Får en liten tråkig känsla i magen när man tänker efter att på fem minuter kan femtio minuters hårt arbete försvinna, bara med lite vatten så är man en helt annan människa. Kan känna mej lite naken sådär när man varit riktigt sminkad, som man blir, och sen bara får bort det. Gjorde även ordentlig rengöring med peeling och ansiktsvatten, inte gjort det nu på ett tag när jag äter mina tabletter och har mina starkare krämer från läkaren. Men det sköna nu bortsett från innan är att det blir lite extra och inte ett måste att sköta om sig med sånt.  
 
Vaknade imorse med huvudbang, la mej igen och somnade om istället för skolan. Behövde en sån dag idag, även om jag vet att de inte är tilllåtna.. Kom på när jag vankade igen att jag hade en sminkning vid fyra, hade bokat shabam pass klockan halv sex, volleyboll träning halv åtta, ekonomi prov tills på onsdag och skulle bli fotad efter sminkningen. Fick sålla och eftersom det inte gick och avboka sminkningen utan kostnad så fick jag palla mej ner till stan med humöret i bott.. Kände inte alls för att befinna mej där och senare bli fotad, men en fin vän kan alltid få mej på bra humör. Eftermiddagen blev jätte bra och här ovan ser ni några bilder som duktiga Elin tog på mej. 
 
Hoppas allt rullar på för er ♥
Kommentera inlägget här: