truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Min älskade, mitt hjärta, min absoluta favorit ponny

Kategori: Min vardag

 
 
Ingen gör mej så lycklig som du ponny plutt. Även om du är långt ifrån min älskar jag dej av hela mitt hjärta. På din rygg är jag tryggare än någon annan stans. Du får mej att utmana mej själv och vilja lyckas med mina mål inom ridning. Kanske är jag inte den bästa för dej, kanske är inte du den bästa för mej. Men jag kommer kämpa tills jag lyckas, tills jag lyckas ta oss till toppen. Till toppen där vi båda kan prestera som mest och bäst. Jag ska få alla att se dej för den jag ser att du är. Min älskade, mitt hjärta, min absoluta favorit ponny. 
 
Hade en bra och vanlig dag i skolan, som vanligt nu mera.. Dagarna rullar på och kanske är det lite tråkigt att höra varje dag/inlägg, men jag har aldrig kännt så mycket för att skriva som jag gör nu. Jag låter bara fingrarna välja sin egen väg på tangentbordet och skapa fram orden. 
Hade bestämt mej för att utmana mej själv idag, jag var nära mitt mål men misslyckades. Inte det största målet, men för mej är det både det och viktigast. Det skulle kunna förändra så mycket, skulle kunna göra inget med livet men det vet man inte innan man statsat. Saken är bara den att satsa och jag inte passar ihop. 
 
Kommentera inlägget här: