truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Snapple

Kategori: Min vardag

 
 
 
Har sett och hört mycket om denna dryck ett bra tag men aldrig funnit på den. Idag var jag och mamma på fika hos en vän och då passade vi på att handla på haga hallen, varför har man inte kollat där tidigare för där stod den ju! Det var en god dryck som jag kan tänka mej dricka igen, men är mer ett fan av brämhulst lemonader faktiskt. 
Fredag idag, skönt att det äntligen är helg, och denna vecka har gått så fort. En vanlig go fredag med en engelska redovisning som gick helt okej. Efter skolan mötte jag upp mamma och vi kikade runt lite innan vi åkte och tog en fika hos Lotta. Var roligt att träffa henne, så himla go och underbar människa ♥ 
Senare åkte vi hem och gjorde cesarsallad, favvis maten. Har även plockat lite i mitt rum, surfat runt på datorn och nu sitter jag, och har suttit ett tag, bänkad i soffan framför tvn med familjen. 
 
Hoppas ni alla haft en bra inledning på helgen trotts vädret ♥
 
 
 

KOMMENTARER:

  • elin säger:
    2012-10-19 | 22:48:02
    Bloggadress: http://purephotos.blogg.se

    snapple <3 Hagahallen har all annorlunda mat som finns haha ;) om man letar efter nåt spec ska man åka dit :)

    Svar: Ja jag såg det, massa annorlunda godis! :D ..haha, var där jag hamnade, bra att vi har hälsovecka i skolan...
    Ebba Jeppsson

Kommentera inlägget här: