truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

The ordinary blue

Kategori: Min vardag

 
Dags att ta tag i lite plugg, men eftersom vi har mycket på datorn är det lätt att klicka in här istället på it´s.. 
 
Dagen var bra, en helt vanlig måndag. Nästan i alla fall.. Åkte iväg och checkade lite om det vi planerat för UF skulle fungera, så nu har vi helt bytt idé igen och får väl se om vi stannar på denna.. Det är mycket att tänka på och eftersom vi inte har så stort start kapital kan man inte göra vad som helst heller. 
Slutade strax efter tre tiden och tog bussen hem. Väl hemma satte jag och mamma oss i lusthuset och tog en mysig fika. Blev över kärleksmums ifrån igår och vi har även köpt nya möbler dit. Så himla fint och mysigt, nu vill man som jag sa tidigare, bara spendera så mycket tid man kan där! 
Kanske där jag borde sätta mej och plugga?.. 
Vi får väl se. 
 
När jag satte mej i soffan där ute sprack även mina svarta jeans.. Mindre kul! Jag klarar mej inte utan ett par svarta byxor, det är ett toppen plagg som blir till ett måste i garderoben. Passar till nästan allt och märket Dr. Denim gör ju inte saken lättare att vara utan! 
Så det blev en snabb tur till Bergvik, tyvärr var dom helt slut så måste klara mej ändå.. Får ta och tråckla eller något! Fick i alla fall ut och köra så helt värdelöst var det inte att ta sig dit ut för inget. Man känner sig riktigt duktig när man vet hur allt fungerar utan mammas hjälp. Längtar till 18 års dagen! 
 
Resterande timmar av dagen kommer bestå av plugg och volleyboll.
 
Hoppas ni fått en bra start på veckan och en bra måndag ♥ 
 
 
Kommentera inlägget här: