truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

30 Septemper 2012

Kategori: Min vardag

Sover så dåligt på nätterna, drömmer mardrömar och vaknar alldeles svettig, kan inte somna om, är lättväckt och på detta vill katterna gå ut tidigt tidigt på morgonen/natten så de ger sig inte med att mjaua och ställa till med saker så man ska tvingas upp.. Somnade även sent igår. 
För detta innan tog jag sovmorgon till 10, hade tänkt mej en mysig, stor och god söndags frukost med familjen men när jag väl satt där fick jag i mej en kopp kaffe och två små smörgåsar. Inte alls sugen på mat längre, blä! 
Efter frukosten började jag plugga och varvade det med bloggen och lite annat, och det är i stort sett det jag gjort fram tills nu. 
Senare ska jag träffa Linn och Ebba, blir en prom som förmodligen kommer fyllas med massa massa prat då jag inte träffat dom på så länge. 
Blir i säng i tid ikväll då jag inte kommer få skjuts till skolan som jag brukar imorgon bitti, utan måste in till stan och byta buss. 
 
 
Mammsen bjöd på våfflor till lunch. Ett tips är att istället för att göra det så "efterrättigt" kan man ta keso istället för glass/grädde, det gör det hela lite matigare. Att även ta färska frukter/ frysta bär på istället för sylt! 
 
..Blev några inlägg på varandra idag, men så blir det lätt "första dagen" 
 
Hoppas ni alla haft en bra helg! 
Kommentera inlägget här: