truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

"för jag har också mått så"

Kategori: Min vardag

Som bloggare läser man också många bloggare, säger inte att man måste blogga bara för att läsa men om jag ser till mej själv så kan andra bloggar ge mycket inspiration. 
Ville ha lite nytt så passade på nu när det är 2013, känns konstigt att säga och skriva men ser snyggt ut. 2012 såg mysigt ut men 2013 ser snyggt ut, hoppas ändå att 2013 ska vara året då min önskan slår in. 
 
Kom hem från Elin under kvällen, har inte gjort så mycket sen dess.. Hade tänkt ta ett litet kvällsmål snart och sedan bädda upp tror jag. Gårdagskvällen blev lite sen. Kom väl hem till Elin vid en halv ett, en av mina roligaste bussresor. Inte bra att vara övertrött offentligt med den tjejen, men hon gör verkligen mina dagar när jag får spendera dom med henne, vill ge henne det bästa och allt. Idag tog vi en sovmorgon innan frukosten. Satte på Harry Potter, tog fram chokladbollar, gick ut med hunden, åt lunch, ännu mera Potter och cupckes. En lung dag som är behövligt under lovet. 
 
 
Kommentera inlägget här: