truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Jag vill ha dej och jag vill ha dej som jag aldrig haft förut

Kategori: Min vardag

 
Dagens lite sådär halvbra, ska inte bli fotograf och skulle jag bli det skulle jag nog kunna gå under namnet "arga fotografen" 
 
Började dagen riktigt riktigt dåligt då min vecka kröp på under gårdagen, vill verkligen bara dö och blir arg på alla som säger att dom förstår. Inte en aning har ni. 
 
Vid två kom Pappsen för att hämta upp mej, den årliga kalkon middagen hos farmor och farfar. Hela släkten på pappas sida var där och vi hade några trevliga timmar runt bordet med prat. När jag kom hem till Mamma hade vi bjudit in grannarna på lite paj och kex. Dom gick för några minuter sedan och snart ska jag krypa ner i min säng. Imorgon är det alarm och ingen sovmorgon som gäller, blev med bjuden av min bästa vän att åka lite skidor med familjen. Blir en mysig dag i Sunne och även premiär åket. 
 
Hoppas ni alla haft en bra helg, skolan börjar närma sig men det behöver vi inte tänka på riktigt än i alla fall inte inatt. 
Kommentera inlägget här: