truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

JUST DO IT as Nike say

Kategori: Min vardag

 
     
 
Började dagen med en god frukost, pratade på med Mammsen och hade det mysigt. Gillar när man inte behöver känna stress och tiden får rulla iväg om den vill. Fixade oss för en tur till IKEA och Bergvik bland annat. Gick till telenor med min mobil som krånglat och just nu fungerar den bra, lite magic fingers.. 
Åt lunch hemma innan jag satte igång ett försök att plugga, gick sådär.. Måste verkligen ta tag i högen som bildats, så typiskt att man ska vara ute de sista dagarna. 
Åkte till gymmet, var tänkt ett pass men blev 50 minuter kondition istället. Skönt att komma igång, var första gången efter ledigheten. Det jobbiga är inte att träna utan att övertala sig att åka dit, älskar det när jag är där. 
 
Lite senare kom Yasmin hit. Mysigt att se henne när hon varit hemma i England under lovet. Åt mat och pratade om en massa som hänt och lite smått om planer för vårt 18:de år faktiktist, våre ännu grymmare om jag kunde komma över min flygrädsla. 
 
Ska försöka krypa ner i tid och läsa några sidor ur min bok, 50 nyanser av honom som de flesta skulle jag tro. 
 
 
Kommentera inlägget här: