truereason

En blogg om min vardag, tips och funderingar kring livet.

Nytt år och nya bekymmer

Kategori: Min vardag

 Hade en jätte bra kväll i Karlskoga där jag firade in det nya året. Tog bussen dit på eftermiddagen för att förbereda mat, oss och sedan äta innan vi skulle dra vidare. Var ca 10 pers som åt och väl där var vi nog ett 30 tal. En jätte bra kväll som slutade med en nyår kyss. 
Denna är den nyår jag kommer minnas mest och ligga nära hjärtat. Jag hoppas ni alla hade en bra nyår vad ni nu höll hus. 
Detta år kommer säkert innehålla sina bekymmer men jag ska släppa på bromsen lite och inte tänka så mycket detta år. Har en lista på nyårs löften som ska följas, försöka så gott jag kan i alla fall. 
 
Kom hem på eftermiddagen igår och träffade Ebba en stund, tog en prom och pratade om den händelserika kvällen för oss båda. Tyvärr firade vi på skilda håll. Beställde senare hem kebab, bland den godaste jag ätit. Tror jag inte är ensam om att tycka det sådär dagen efter, nyårs dagen är tydligen den dagen då svenskar konsumerar mest hämt mat och speciellt pizza och grejs.. En i klubben nu. 
 
Idag tog jag en liten sovmorgon innan jag åt en nyttig frukost innehållande gröt, mums förstår att ni är avis. Satte på en cd och dansade runt städandes genom huset. Behövde lite luft och tog en PW innan jag åkte in till stan och mötte upp Elin. Hade en mysig dag med henne och ska snart möta upp henne igen för en övernattning. 
 
    
Min snos 
 
 
 
Kommentera inlägget här: